Znebite se ljubezenskih ročk!

Ena izmed najbolj neprijetnih maščobnih tegob so kopice maščobnega tkiva, ki se nabirajo na najbolj neprijetnih mestih. Običajno so ta mesta na stegnih, zadnjici in trebuhu, občasno na rokah ali hrbtu, veliko ljudem pa so še predobro znane tudi ljubezenske ročke. S tem »ljubkovalnim« imenom namreč poimenujemo maščobne blazinice, ki se naberejo okrog pasu in bokov. Ker pa telovadnica ne diši čisto vsakemu in ker je vadba v domači dnevni sobi lahko veliko bolj prijetna, smo našli nekaj vaj, za katere potrebujete le priljubljen pripomoček – brisačo za na plažo!


ljubezenske ročke

 

  1. VAJA

Sedite z ukrivljenimi koleni, stopala položite na tla, brisačo držite na tesno nad glavo z iztegnjenimi rokami. Stisnite trebušne mišice in nagnite hrbet malce nazaj, medtem pa z brisačo vred roke potisnite navzdol proti desni strani telesa in tako rišite krog od zadaj naprej. Potem potisnite telo nazaj pokonci, medtem ko z brisačo zaključite krog nad glavo. Potem vajo takoj ponovite v nasprotno smer. Naredite 20 izmeničnih krogov.

 

  1. VAJA

Potem se ulezite na tla tako, da imate kolena še vedno ukrivljena, gledate pa v strop, medtem ko so stopala še vedno plosko na tleh. Brisačo zložite v majhen kvadrat in si jo položite pod spodnji del hrbta tako, da spodnji rob pozicionirate tik nad kostjo kolka. Roke sklenite za glavo in vdihnite. Ko izdihnete, se počasi dvigujte tako, da dvigate glavo in lopatice od tal in gledate naravnost v noge. Med počasnim premikom lahko preštejete že do tri. Zadržite za eno številko, potem pa se počasi (ponovno štejte do tri) spustite v začetni položaj. To je ena ponovitev, skupno pa jih naredite deset.

 

  1. VAJA

Še vedno ležite na hrbtu, z rahlo upognjenimi komolci tako, da za glavo držite brisačo in z ravno iztegnjenimi nogami tvorite črko Y s celim telesom. Brisačo držite tesno za glavo. Potem noge razširite noge v kot 45 stopinj tako, da upognete desno koleno in z notranjim robom desnega stopala pritisnete proti notranji strani levega kolena. Od tal dvignite glavo in lopatice ter se nežno zazibajte v desno in uporabite trebušne mišice, da ustavite gibanje ter se vrnete proti središču. Ponovite desetkrat v levo in desetkrat v desno.


 

  1. VAJA

Bodite na vseh štirih in brisačo spet zložite v kvadratek ter jo položite pod stopala. Potegnite popek v hrbtenico, da vključite svoje trebušne mišice in narahlo dvignite kolena od tal, vendar ne pustite, da bi se boki dvignili v zrak. Potisnite pete nazaj, da zdrsnete v položaj deske (plank), medtem pa poskrbite, da bo telo ravna črta od pete do glave. Potem spet stisnite trebušne mišice in zdrsnite noge nazaj v prvotni položaj. To je ena ponovitev, poskusite pa jih narediti do 15.

 

  1. VAJA

Ulezite se na desno stran. Desno roko iztegnite pod ušesom in dlan pritisnite na zloženo brisačo. Položite levo roko pred prsi, noge imejte iztegnjene. Spet vključite trebušne mišice, pritisnite desno roko v brisačo, da dvigne trup s tal, medtem ko drsite brisačo v smeri telesa, z levo roko za podporo. Malce zadržite, potem potisnite nazaj v začetni položaj. Naredite 15 ponovitev na obeh straneh.