Zdravi prigrizki za ukrotitev lakote

Priporočljivo je, da pojeste pet manjših obrokov na dan. Če pa ste med njimi še vseeno lačni, je dobro, da lakoto potešite z zdravim prigrizkom.


Zdravi prigrizki

Vlaknine in beljakovine

Pri uravnavanju apetita vam najbolj pomagajo prigrizki, ki imajo visoko vsebnost vode in veliko vlaknin. Prav tako so priporočljiva živila, ki vsebujejo beljakovine, saj njihova presnova traja dlje, zato pa boste tudi dlje siti. Pripravili smo vam nekaj predlogov slastnih prigrizkov, ki bodo dobro deli vašemu telesu.

Avokado

Avokado vsebuje srcu prijazne maščobe, ki vašim možganom hitro sporočijo, da ste siti. Že za zajtrk ga lahko dodate v smuti in tako poskrbite, da do malice morda sploh ne boste čutili lakote.

Mandlji

Mandlji so bogat vir antioksidantov, vitamina E in magnezija, ki sodeluje pri uravnavanju živčnega sistema, zato bo pest mandljev odličen prigrizek.


Jajca

Za zajtrk si lahko pripravite jajca, ki so bogat vir beljakovin in vas bodo zagotovo nasitile, da boste zdržali do malice. Poskusite jih trdo ali mehko kuhana, saj tako ne boste v telo vnesli prevelike količine maščob.

Ovseni kosmiči

Ovseni kosmiči se prebavljajo počasi, zato bodo vaš želodec zaposlili za dlje časa. Poskusite jih z grškim jogurtom, ki vsebuje veliko beljakovin.

Čaj

Velikokrat občutek lakote zamenjamo za žejo, zato lahko pitje pravega ali zeliščnega čaja pomaga pri zmanjševanju občutka lakote. Pozorno seveda pri količini pravega čaja.

Jabolka

Jabolka so polna vlaknin in pektina. Najbolje, da posežete po domačih ali lokalno pridelanih jabolkih. Narežete jih lahko na kolobarčke in počasi uživate v njihovi svežini.


*****************