Zdrava zamenjava za ogljikove hidrate

Če se izogibate ogljikovim hidratom, lahko svojo najljubšo omako za testenine polijete po bolj zdravi alternativi. Potrebujete spiralni rezalnik za pripravo špagetov iz zelenjave, če pa tega še nimate, lahko zelenjavo preprosto narežete v obliki tankih trakov. Preverite, katera zelenjava je najprimernejša za takšno poigravanje v kuhinji.


lazanja iz jajčevcev

Bučke in kumarice

Če imate rezalnik, lahko v špagete spremenite skorajda vsako zelenjavo – peso, brokoli, celo pastinak. Če rezalnika nimate boste vseeno lahko pripravili špagete iz bučk. Priporočljivo je, da jih ne lupite, saj bodo tako bolj podobni pravim rezancem, poleg tega pa bodo ohranili dragocene snovi v olupkih. Bučkini rezanci se bodo podali k skorajda vsem omakam, še posebej pa k pestu in bolognese omaki. Pripravite jih tako, da zavrete soljeno vodo, potem pa dodate na trakove narezane bučke in jih kratek čas kuhate.

Čas kuhanja je odvisen od tega, ali so bučke suhe, če so, jih boste morali kuhati okoli 10 minut, če pa so sočne, bosta zadostovali že dve minuti. Kuhajte jih tako dolgo, da postanejo mehke, a še ne razpadajo. V vsakem primeru bodite med kuhanjem pozorni, da ne bodo pričele razpadati. Dobro se obnesejo tudi kumarice, uporabite jih lahko v solati. Trakove kumaric enostavno prelijte z omako iz jogurta ali kisle smetane, kisa, gorčice in začinite s koprom. Dodate lahko tudi čebulo.

Lazanja iz jajčevcev

Tudi če se izogibate ogljikovim hidratom, se vam ni treba posloviti od lazanje. Čvrste rezine jajčevcev so namreč odlična zamenjava za testenine v lazanji, preprosto zamenjajte testenine v lazanji za popečene jajčevce in si pripravite bolj zdrav obrok. Če vam jajčevci ne odgovarjajo, lahko poskusite z bučkami.


Cvetačni riž

Če vam je ljubši riž kot špageti, lahko na preprost način v desetih minutah iz cvetače poustvarite tudi tega. Cvetke cvetače dajte v sekljalnik hrane in sekljajte tako dolgo, dokler cvetača ne postane podobna rižu. Potem jo skuhajte. V lonec vode dajte malo soli in olivnega olja, potem pokrijte in kuhajte pet do osem minut. Za poseben okus lahko v cvetačni riž vmešate koriander in kumino.

Iz cvetače pa si lahko pripravite tudi testo za pico.