Zdrava različica tiramisuja

Kljub temu, da se bliža poletje, vam priporočamo sladico, ki vas bo malo prebudila iz zimskega spanja. To je slastni tiramisu. Si želite narediti bolj zdravo različico tipične italijanske slaščice?


Za tiramisu naprej skuhajte pol litra nesladke kave, ki ji dodamo malo ruma 8po želji) ter jo ohladimo. Po tem se lotimo priprave testa.

Tiramisu

Testo sestavlja 5 jajc, 2 žlice stevije, 150 gramov mandljeve, orehove ali kokosove moke, malo limone in soli. Iz beljakov naredite sneg. Dodajte mu malo soli, moko, sladilo ter limono. Zmes postavite v pečico in jo pecite na 180 stopinj najmanj pol ure. Priporočamo preizkus z zobotrebcem, ki naj ostane suh po tem, ko prebodete testo.

Testo ohladite, v vmesnem času pa se lotite izdelave kreme. Kremo lahko naredite iz kupljenega ali pa domačega maskarpone sira, žal pa izdelava slednjega tega traja več kot 24 ur. Za domači maskarpone potrebujete eno veliko smetano in sok polovice limone. Smetano segrejte na visoko temperaturo, a ne do vretja. Tik preden smetana zavre, je potrebno namreč dodati sok limone. Tekočino ohladimo in jo postavimo v hladilnik za 24 ur. Naslednji dan je naš maskarpone pripravljen. Seveda pa lahko uporabite tudi kupljeno verzijo.


Maskarpone sir zmešajte s tremi rumenjaki ter s snegom iz treh beljakov. Mešanici lahko dodate še malo stepene sladke smetane in sladila.

Z ohlajeno kavo pokapljamo testo, čez pa namažemo kremo. Nekateri dodajo na vrh še tanko plast stepene smetane, kar pa ni nujno. Na koncu priprave tiramisuja posipajte po vrhu nesladki kakav ter ga postavite za najmanj tri ure v hladilnik, da se lepo strdi, ohladi in prepoji.

Dober tek!

SHARE
Kaja Kovič
Nepoboljšljiva optimistka, ki ve, da se za boljši jutri začne delati že danes.