Zakaj jesti kumare in ideja za zelenček

Čeprav je sezona kumar že mimo, imamo morda še kje kakšno na zalogi, ali pa vsaj zamrznjene in v katerih bomo uživali celo leto. Kumare pripadajo isti družini rastlin kot lubenice in buče ter so bogate z vitaminom K, B, bakrom, kalijem, manganom ter vitaminom C.


Kumare

ZAŠČITIJO MOŽGANE

Kumare vsebujejo protivnetni flavanoid, imenovan fisetin, ki igra pomembno vlogo pri zdravju možganov. Izboljšujejo spomin in ščitijo tiste živčne celice, ki so povezane s staranjem.

POMAGAJO PRI PREBAVI

Kumare sestavljata dva osnovna elementa, voda in vlaknine. Če imate probleme s kislinami v želodcu bo kumarična voda, kot nalašč za to. Olupki kumar vsebujejo netopne vlaknine, ki spodbudijo prebavo

URAVNAVAJO KRVNI TLAK

Kumare vsebujejo kalij, ki uravnava krvni tlak. Pravilno ravnovesje kalija je ključnega pomena, da vaše telo za pravilno delovanje.


Tople kumare ste si letos najbrž že privoščili pa tudi kumarično juho, zato je tukaj ideja za kumarični zelenček.

Potrebujemo:

  • 1 srednje veliko kumaro
  • polovico ananasa
  • banano
  • žlico kokosa

Po želji lahko tudi pest ovsenih kosmičev, v tem primeru bo napitek tudi bolj ansiten. Vase skupaj vrzite v mešalnik in si postrezite poletnih zelenček tudi v hladnih dneh.

*****************