Vztrajate pri redni telesni aktivnosti

Se tudi vi vsak dan znova borite s pomanjkanjem motivacije za telesno vadbo? Če boste brez izgovorov telesno aktivni vsaj dva meseca, ste na dobri poti, da bo telovadba postala del vašega vsakdanjika. Da vam bo to lažje uspelo, pa si lahko pomagate na štiri preproste načine.


Telovadba

Začnite počasi

Če si boste že na začetku postavili prevelike cilje, kot je na primer izguba desetih kilogramov, se lahko obsodite na neuspeh. Raje si postavite bolj realne in kratkoročne cilje. Tako se lahko odločite, da boste danes kolesarili ali tekli pet minut dlje kot običajno, da boste v položaju dilce zdržali deset sekund dlje ali pa naredili 8 počepov več. Doseganje kratkoročnih ciljev bo v vas prebudilo pozitivne občutke, ki vam bodo dali motivacijo za vztrajanje pri telesni aktivnosti.

Spremljajte svoj napredek

Ko začnete s telesno vadbo, si v obliki dnevnika ali celo bloga beležite svoje dosežke. V njem opišite svoje počutje pred, med in po vadbi ter svoj napredek, da se boste ob morebitnem pomanjkanju motivacije lažje odpravili v telovadnico.

Telovadite v dvoje

Telovadba v družbi partnerja, ki ima podobne cilje kot vi, je najlažji način, da boste redno aktivni. Odločite se lahko tudi za obisk vodenih vadb, kjer boste morda stkali celo nova prijateljstva. Raziskave namreč kažejo, da telovadba v skupini posameznika motivira, da trenira dlje in bolj zavzeto, kot bi to počel individualno.


Odstranite motnje

Medtem ko telovadite, se izklopite od socialnih omrežij in telefona. Če za aktivnost potrebujete glasbo, s seboj namesto telefona vzemite predvajalnik glasbe. Tako boste na vadbo bolj osredotočeni, kar vam bo prineslo boljše rezultate.