Vaje z utežmi za ženske

Globoko zakoreninjene predstave o vadbi z utežmi za ženske imajo slab sloves, a počasi se umikajo iz zavesti. Strah, da bi si predstavnice nežnejšega spola »napumpale« mišice je namreč odveč.


Vaje z utežmi za ženske

Vadba z utežmi porabi več kalorij in prav lepo oblikuje telo. Aerobna vadba za oblikovanje telesa ne zadostuje. Če izvajate vaje z utežmi pravilno, bodo vaše mišice postale dolge in krepke. Morda bo številka na tehtnici postala malce višja, ampak to vas naj ne skrbi, saj so mišice težje od sala. Ko boste »skurili« odvečno maščobo, se bo tudi številka na tehtnici znižala. Rezultati vaj z utežmi pridejo z zamikom, opazi pa se lepše oblikovano telo, bolj izrazit tonus in manj odvečnih maščobnih blazinic.

Vsak trening z utežmi začnite s kratkim ogrevanjem, lahko si izberete tudi kardio ogrevanje, kot je kolesarjenje, tek ali skoki s kolebnico. Nadaljujte s treningom, ki naj bo sestavljen iz nekaj vaj, ki jih delate po tri serije, in sicer po petnajst ponovitev. Prvi treningi naj bodo lahkotnejši, nato pa težo stopnjujte. Delajte različne vaje za različne dele telesa in ne skrbite, da se vam bodo povečale roke, saj vaje z utežmi izpopolnijo neskladno postavo.

S povečanjem splošne moči boste lažje in samozavestneje opravljali vsakodnevna opravila, kot so dvigovanje otrok, nakupovalnih vrečk, pospravljanje in podobno. S takim treningom boste zmanjšali tveganje za nastanek osteoporoze, saj povečuje gostoto kosti.


Ne pozabite, da bodo vaše mišice tudi po treningu porabljale kalorije, zato se vam bo pospešil tudi metabolizem. Dobra plat bolj napornih treningov je, da maščobna masa aktivno porablja kalorije tudi kasneje v popolnem mirovanju.

Če taki vrsti vaje dodate pravilno prehrano, malo aerobnih vaj na svežem zraku in naravne prehranske dodatke, ki vplivajo na izgubo maščobe (zeleni čaj, kofein, olivno olje, vitamini), vam popolnoma postava in zdravje ne uideta.