Vadba tudi na poti

Kadar ste na poti, navadno nimate veliko prostora za telovadbo. Če ste v hotelski sobi ali pa kampirate, vam bo naslednjih šest vaj prišlo še kako prav. Ne zahtevajo nič več kot le majhen delček prostora, tako da jih lahko izvajate v hotelski sobi, na letališču ali celo na odprti cesti. Vsako izmed vaj ponovite tolikokrat kot je priporočeno in naj si vaje sledijo v tem zaporedju kot ga bomo predstavili mi. Ko pridete do konca, počivajte dve minuti in celoten krog ponovite še enkrat.


Trojni izpadni korak

Stojte z nogami skupaj, roke imejte ob strani. Z desno nogo naredite velik korak naprej in se spustite v izpadni korak, nagnite se naprej in se s prsti dotaknite tal na vsaki strani desnega stopala. Odrinite se z desno nogo in se vrnite na začetni položaj. Potem pa na široko stopite desno (z desno nogo), se spet nagnite naprej in dotaknite prstov na tleh na obeh straneh desnega stopala. Odrinite se z desne noge in jo potisnite za levo ter se spustite v predklon, dokler ne prepognete obeh kolen, potem se spet prepognite in položite prste na tla približno 12 centimetrov stran od zunanje leve noge. Vrnite se na začetni položaj. To je ena ponovitev, naredite jih skupno deset in potem ponovite še z drugo stranjo.

Vadba na poti

Koničaste sklece

Začnite s položajem ravnega ploha ali deske tako, da imate noge malce širše od bokov, dlani pa imate pod ravnim kotom pod rameni na tleh. Spustite se nizko, dokler niste nekaj centimetrov nad tlemi. Hitro se potisnite nazaj gor do polne deske, nato pa potisnite boke navzgor, prsni koš pa proti stegnom ter pete na tla (upognite kolena ali ohranite pete rahlo dvignjene, če je potrebno), to pozo v jogi imenujejo navzdol obrnjen pes. Vrnite se na začetek. To je ena ponovitev, naredite jih deset.

Poskoki in prsti

Stojte z nogami skupaj, roke imejte ob strani. Skočite in noge položite narazen, potem pa se v tem položaju še predklonite in se s prsti dotaknite prstov na nogah. Ko ponovno skočite, da pristanete z nogami skupaj, dvignite roke v zrak nad glavo. Ponovite takoj, vajo izvajajte kolikor se da hitro, dvajsetkrat.


Zvitek v Y

Lezite na trebuh z rokami iztegnjenimi predse v obliki Y tako, da boste imeli palce obrnjene navzgor, noge razširite v širini bokov, prste na nogah potisnite v špico. Podaljšajte hrbtenico in dvignite prsi in stegna tako visoko od tal kot je to mogoče, vendar glejte v tla, da ne boste preobremenili vratu. Potem pa upognite kolena in pete zvijte k trupu (kolena lahko na obeh straneh malce odprete), stopala pa stisnite skupaj tako, da se spodnja dela stopal potisneta skupaj (kot bi se dlani sklenile v molitev), komolce upognite ob strani in jih s pritiskom lopatice potisnite navzdol proti bokom. Razširite roke in noge in se vrnite na začetek. To je ena ponovitev, naredite jih deset.

Brcajoči most

Sedite na tla z ukrivljenimi koleni, stopala ravno na tleh in v širini bokov. Roke položite za boke s prsti položenimi v smeri telesa, potem pa dvignite trup v položaj »mize«, da bo torej trup od kolen do ramen raven. Potem upognite kolena in spustite boke ter jih ustavite tik nad tlemi, medtem ko desno nogo dvignete proti stropu. Položite stopalo nazaj na tla in se vrnite v položaj »mize«. Ponovite z drugo nogo. Naredite izmenično 10 ponovitev na vsaki strani.

Stoječi izpadni korak

Začnite pri ravnem položaju deske z nogami skupaj in dvignite desno nogo ter jo potisnite med roke v globok izpadni korak. Prestavite težo na desno nogo in vstanite, dvignite levo nogo nazaj, se uravnotežite na desni nogi, roke pa usmerite navzdol proti tlom. Spustite se nazaj dol v izpadni korak z desno nogo naprej, potem pa se vrnite v položaj deske. Ponovite z levo nogo in za vsako stran naredite deset ponovitev.

Spletne zanimivosti:

loading...
SHARE