Triki da tudi v restavracijah jeste zdravo

Sicer se dandanes v restavracijah lahko dobi že pravo paleto zdrave hrane, vendar v povprečni restavraciji morda ni tako lahko. Če tja hodite na vsakodnevno malico ali kosilo, izbira kar naenkrat ni tako velika. Preberite si na kaj morate biti pozorni, ko izbirate kosilo.


Zdrava prehrana restavracija

Izbira restavracije

Vsekakor je pri kvaliteti obroka pomembna tudi kvaliteta restavracije. To vsekakor ne pomeni, da bo najdražja tudi najboljša za zdrav obrok. Predvsem v romantičnih restavracijah s pridušeno glasbo in prijetnim ležernim vzdušjem, okolje ljudi spodbudi, da pojedo več, ker tudi jedo dlje. Bodite pozorni na kakšni hrani temelji restavracija in se temu primerno tudi odločite.

Ne jejte z očmi

Če greste v restavracijo zelo lačni, si naredite uslugo in pojejte prej kakšno malenkost, jabolko ali korenje. Za kratek čas vas bo nasitilo in morda si boste kosilo naročilo bolj premišljeno. Če ne boste previdni, lahko v restavraciji v enem samem obroku, zaužijete obrok, ki po številu kalorij zadostuje celemu dnevu potrebnih kalorij. Razmislite tudi o deljenju porcij. Če boste izbrali polnozrnato pico z malo manj sira in veliko zelenjave je še toliko boljše, če pojeste le pol pice in si kasneje raje privoščite še kaj.

Izogibajte se dodatkom

Kruh, bogate majonezne omake, pečen krompirček, omake pri zelenjavi ali mesu ter juhe nas lahko hitro zavedejo. Vsebujejo veliko kalorij ter nezdravih maščob, juhe in omake pa tudi veliko moke ali škroba, s katerimi jedi gostijo. Vsemu temu se je najbolje izogniti tako, da že vnaprej zahtevate, da kruha ne prinašajo, krompirček zamenjajte za zelenjavo ter si privoščite toliko večjo solato, seveda brez mastne majonezne polivke.


Pazite pri pijači

Najbolje je piti kar navadno vodo, poleg vsega prihranite tudi pri denarju. Ne pijte alkohola pri jedi, saj vsebuje veliko kalorij, hkrati pa bo spodbudil vašo lakoto. Študije so pokazale, da ljudje, ki med obedom pijejo alkohol, raje posegajo po mastni hrani, kot tisti, ki ga ne. Tudi kavo pijte črno in brez sladkorja. Če jo imate res radi, se boste okusa privadili, če vam ne gre v slast poizkusite vsaj brez sladkorja ali brez smetane ter drugih nezdravih dodatkov.

SHARE
Lina Zalaznik
Novinarka in avtorica z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.