Štirje nasveti za podaljšanje življenja

Staranje je nepovraten proces, ki pa se ga da z upoštevanjem štirih zlatih pravil upočasniti, poleg tega se posledično precej zmanjša tveganje za nastanek nekaterih bolezni, med drugim raka, Alzheimerjeve bolezni, sladkorne bolezni in artritisa.


recept za dolgo življenje

Omejite izpostavljenost prostim radikalom

Če kadite, s kajenjem čim prej prenehajte, tudi življenje v mestnih središčih ne pomeni nič dobrega. Iz jedilnika črtajte nasičene maščobe, uporabljajte hladno stiskana olja kadar je to mogoče, izogibajte se  močnemu soncu, poleg tega nikdar ne jejte hrane, ki se je med pečenjem zažgala.

Jejte hrano, bogato z antioksidanti

Če tega ne počnete že zdaj, vnesite na svoj dnevni jedilnik sveže sadje in zelenjavo, po možnosti ekološkega izvora. Nekatera živila so z antioksidanti še posebej bogata, vsak dan jih uživajte vsaj enkrat, najbolj priporočljivo je za zajtrk.

Dodatki antioksidantov

Poleg hrane, bogate z antioksidanti, uživajte še dodatke antioksidantov. Dnevno zaužijte priporočene doze vitamina A, ki pomaga varovati celične membrane pred napadi prostih radikalov, beta karotina, ki preprečuje srčno kap ter vitamina C in E. Tudi koencim Q10, cink ter kalcij in magnezij je priporočeno vsak dan dodajati prehrani, pozabiti pa ne smemo niti na selen, ki nam pomaga v boju proti raku.


Zmanjšajte vnos kalorij

V telo začnimo vnašati natanko toliko kalorij, kot jih potrebuje. Potrebe po kalorijah se seveda od človeka do človeka razlikujejo, potrebna količina je odvisna tudi od tega, koliko se gibamo. Izogibajte se tako imenovanih praznih kalorij, s katerimi ne zaužijemo praktično nič drugega razen praznih sladkorjev in nasičenih maščob, saj mikrohranil, ki so potrebna za razgradnjo obojega, s tovrstno procesirano hrano ne dobimo.

*****************