Sedem živil, ki pomagajo pri PMS

V času predmenstrualnega sindroma (PMS) ženske velikokrat postanejo bolj občutljive in razdražljive. Neprijetne simptome PMS lahko še poslabšajo živila, kot so sol, nasičene maščobe in sladkor. Preberite, katera hrana vam lahko pomaga zmanjšati simptome PMS.


V času PMS ženske pogosto občutijo napihnjenost in bolečine v trebuhu, glavobol, otekajo jim gležnji in imajo težave s kožo. Pojavijo se tudi želja po sladkem, nespečnost ali spremembe v spolnem poželenju. Veliko sprememb je psihične narave – kažejo se kot hitro spreminjajoče se razpoloženje, jokavost, utrujenost, potrtost, jeza, izčrpanost, razdražljivost in motnje zbranosti.

PMS

Ste vedeli, da vam v času PMS lahko pomaga naslednjih 7 živil?

Temna čokolada

Dobra novica za ljubiteljice sladkega je, da jim v času PMS lahko pomaga temna čokolada. V njej je namreč ogromno magnezija, ki blaži krče in glavobole. Ta čokolada je tudi zakladnica antioksidantov, ki delujejo protivnetno. Izberite tako, ki ima najmanj 70 % kakava.

Ingver

Je učinkovit proti slabosti, izboljšuje prebavo ter preprečuje vnetja. Naribajte ga in prelijte z vrelo vodo. Pustite stati 20 minut, nato pa precedite in popijte ingverjevo vodo.


Zelena listnata zelenjava

Blitva, špinača in zelje imajo obilo sestavin, ki so učinkovite proti vnetju, izboljšujejo razpoloženje, poskrbijo za dober spanec ter blažijo krče. To so kalcij, magnezij, vitamini B ter vlaknine.

Orehi

Orehi so polni vlaknin, ki urejajo prebavo, in dobrih maščob, ki delujejo protivnetno. Za nameček vsebujejo triptofan, ki izboljšuje razpoloženje.

Jajca

Imajo obilico omega-3 maščobnih kislin, vitamina D in beljakovin, ki učinkovito zmanjšujejo razdražljivost.

Divji losos

Je bogat z vitaminom D ter omega-3 in omega-6 maščobnimi kislinami, ki zmanjšujejo vnetje in delujejo antidepresivno. Losos vsebuje tudi beljakovine, ki zmanjšujejo lakoto.


Rdeča pesa

Je bogat vir kalija, ki preprečuje napihnjenost, in mineralov, ki blažijo in umirjajo krče. Vsebuje tudi veliko protivnetnih sestavin.

VEČ VSEBIN: