Sedaj gre zares: raven trebušček do poletja

Še dva meseca nas ločita od uradnega pričetka poletja, zato je zadnji čas, da ukrepamo in rečemo maščobnim blazinicam okoli trebuha stop. Kako bomo končno dosegli že dolgo leta zastavljen cilj pod kodo vitek trebušček?


Pot do ravnega trebuščka ni tako enostavna, kakor se sliši. Preden se lotite diete, vas le opozorimo, da članek opisuje pot do ravnega trebuščka v primeru, da je vaš obdan z maščobnimi blazinicami. Precej ljudi ima trebuh napet, to pa ni ista stvar. Napet trebuh priča o raznih alergijah, netolerancah na hrano in napačno splošno prehranjevanje.

Raven trebuh

Tistim, ki pot do ravnega trebuha zavirajo maščobne obloge, za začetek priporočamo, da iz prehrane črtajo gazirane pijače, žvečilke, alkohol, kruh, sladkarije in predelane mesne izdelke. Večkrat uživajte zelenjavo, sadje, belo meso in ribe. Če boste spremenili prehranjevalni režim , se bodo prve spremembe pokazale že po dveh tednih diete.

Druga sprememba, ki jo boste naredili, je redna masaža. Celotno telo, posebej pa trebušni predel, zmasirajte najmanj enkrat na teden. Prebuditi morate krvni obtok in pospešiti cirkulacijo.


Tretja dimenzija v akciji do ravnega trebuščka pa je telovadba. Ne pričakovati, da boste rezultat dosegli s trebušnjaki. Dotične vaje vam bodo učvrstile mišice, a čez njih bo še vedno ležal sloj maščobe. Kako se je znebiti? Svoje maščobne blazinice kurite tako, da se odpravite vsak dan na polurni sprehod, ki ga začinite z intervali hitre hoje in lahkega teka. Priporočamo vam, da si kupite napravo steper, s katero boste lahko iz domače dnevne sobe imitirali hojo po stopnicah. Če živite v bloku, pa uporabite kar te stopnice in jih prehodite večkrat na teden. Tudi ta vaja bo kurila maščobo z vašega trebušnega dela. Tretja vaja bo krepila vaše trebušne mišice. Reče se ji kolo in gotovo se je spomnite še iz otroških let. Kolo zavrtite po petnajstkrat, in sicer tri serije. Podobna vaja, ki bo učinkovala na spodnje trebušne mišice, je spust nog. Ostanemo v istem položaju kot prej, le da noge istočasno in sonožno spuščamo do tal. Ta vaja je precej naporna, zato jo ponovite le desetkrat v treh serijah. Za konec vam ostanejo še tipični trebušnjaki, katerih naredite trikrat po dvajset.

Če se boste naslednja dva meseca držali zdrave in redne prehrane, se masirali, da pospešite cirkulacijo, ter telovadili, vam raven trebušček in kakšen kilogram manj do poletja ne uideta.