S hrano lahko preprečite spomladanske alergije

Če trpite zaradi spomladanskih alergij, pri čemur vam probleme povzroča predvsem cvetenje rož, toplejše temperature pa za vas pomenijo solzenje oči, težje dihanje in nadležen izcedek iz nosu, temu lahko naredite konec. Veliko alergikov pozabi, da lahko s hrano premagajo spomladanske alergije – potrebno je le začeti dovolj zgodaj in ne dovoliti, da vas sezona preseneti in prehiti.


Omejite uživanje sladkorja

Sladkor, maščobe in soli so pogosto ključne sestavine v vaši zimski prehranjevalni coni udobja, vendar niti malo ne pomagajo pri pripravi telesa na spomladanske alergije. Te so namreč posledica vašega imunskega sistema. Če skrb za imunski sistem ni dobra, se glivica kandida razširi po telesu, kar alergije še poslabša. Zato iz vaše prehrane začnite odstranjevati sladkor, s čimer boste znižali alergijski odziv. Seštejte vaš vnos sladkorja v enem dnevu. Cilj je, da zaužijete manj kot 40 gramov ali 6 žličk sladkorja na dan.

Hrana alergije

Znižajte porabo mleka in mlečnih izdelkov

Mlečni izdelki lahko zgostijo sluz in ta zastoji, zaradi česar so simptomi alergij še slabši in težji pri zmanjševanju kandide. Omejite vnos mleka na samo nekaj obrokov dnevno in poskusite z njegovimi zdravimi nadomestki, kot so jogurt, kefir ali sir. Te različice mlečnih izdelkov bodo poslale več bakterij v trebuh, saj se pogosto proizvajajo skozi proces fermentacije. Beljakovina kazein je v teh alternativnih mlečnih izdelkih bolje razčlenjena, kar olajša delovanje črevesja in zmanjšuje alergični odziv.

Jejte jabolka

Lahko jabolko na dan odvrne alergije stran? Jabolka vsebujejo antioksidant kvercetin s protivnetnimi lastnostmi. Dokazano je bilo, da kvercetin niža vnetje cikotinov, ki povzročajo moteno delovanje imunskega sistema. Združite jabolka s svojimi zelenimi napitki ali naravnimi sokovi za enostavno in okusno lajšanje alergij.


Uživajte česen

Čeprav nam slab zadah po česnu ni všeč, nam ravno surovi česen lahko prepreči alergije. Vsebuje namreč spojine, ki pomagajo zmanjšati alergijski odziv in poskrbijo za dvig imunskega sistema. Poskusite pojesti malo surovega česna vsak dan. Najboljši trik je, da si vzamete nekaj strokov in jih dodate naravnemu napitku. In ne pozabite na ustno vodico ter strgalo za jezik!

Poskusite olje črnih semen

Semena črne kumine, ki izvirajo iz Bližnjega vzhoda, postajajo razvpita zaradi veliko zdravilnih lastnosti, vključno z bojem proti alergijam. To črno seme je v srednji vzhodni medicinski literaturi navedeno kot zdravilo za vse, od staranja do prebavnih motenj. Olje iz teh semen vsebuje snovi, ki pomagajo v boju s kandido in znižujejo alergijski odziv. Užijte eno čajno žličko olja črnih semen dnevno ali pa ga dodajte najljubšim solatam..

Jejte mastne ribe

Losos, tuna in sardele so maščobne ribe z visokimi stopnjami omega 3 maščob, drugo pomembno sestavino pri boju z alergijami. Omega 3 maščobe igrajo ključno vlogo pri vnetjih in imunskem odzivu, saj pomagajo znižati raven histamina. Dodajanje katerih koli rib pri dveh ali treh obrokih na teden, polnih z omega 3 maščobami, lahko pomaga preprečiti alergije.

Preklopite vaše brbončice in uživajte pomlad brez alergije!


SHARE