Recite adijo napetemu trebuhu

Je vaš trebuh napet, čeprav niste ravnokar jedli? Se počutite polne, po drugi strani pa ste lačni? Napihnjenost je res nadležna in neprivlačna težava, zato je treba razmisliti, kako se je znebiti.


Napihnjen trebuh

Morda se skriva v težavi dejstvo, da ne prenašate določene hrane ali pa ste nanjo celo alergični. Bodite pozorni na vse, kar ste pojedli ali popili v zadnjem času. Danes poznamo mnogo netoleranc, zato je nujno da odkrijete, ali ste tudi vi žrtev določene alergije. Danes se je precej razširila kandida, ki močno napne trebuh. To je stanje črevesa, v katerem se namnoži preveč glivic kvasovk. V tem primeru je potrebno zdravljenje z dieto, v kateri so prepovedani sladkorji ter bela moka. Hrana, po kateri vas zna napihovati, je fižol, zelje, brstični ohrovt in začinjene jedi.

Dobra in slaba živila pri napihnjenosti

Ko enkrat ugotovite, kaj smete jesti in česa ne, si zapomnite, da morate jesti počasi. Ne požirati preveč zraka, ker vam nato obstane v želodcu. Hrana naj bo dobro prežvečena, saj mehanska obdelava pozitivno vpliva na kasnejšo prebavo. Po obroku si malo odpočijte, nato pa se odpravite na sprehod, ki bo zelo dobro del napetemu trebuhu. Kljub temu, da vas morda tišči in vam paše počivati, vam priporočamo sprehod po svežem zraku, saj vam bo razbremenil želodec in trebuh.

Poskusite se odreči alkoholu in gaziranim pijačam. Izogibajte se pitja pijač s slamico. Ne pozabite na pitje zadostne količine vode ali srednje toplega čaja. Voda vas bo očistila strupov ter morebitne odvečne soli v telesu, ki zadržuje vodo. Pri napetemu trebuhu je pametno premisliti o nakupu prehranskih dodatkov v obliki probiotikov.