Pripravite si višnjev napitek za boljše spanje!

Se vam pogosto dogaja, da težko zaspite, posledično pa ste naslednji dan zelo utrujeni in le s težavo opravite svoje obveznosti? Dolgotrajne težave s spanjem lahko privedejo do resnih zdravstvenih zapletov, zato je pomembno, da začnete ukrepati čim prej. Pri občasni nespečnosti vam lahko med drugim pomaga okusen višnjev napitek, ki si ga privoščite pred spanje.


Višnjev napitek

Navodila za pripravo

Priprava višnjevega napitka je zelo enostavna. Potrebovali boste približno 2 decilitra 100-odstotnega višnjevega soka in vaniljo v prahu ali vaniljev izvleček. Vaniljo dodajte višnjevemu soku in dobro premešajte. Napitek si pripravite vsak večer, približno pol ure pred spanjem. Miren in globok spanec vam tako ne uide, zagotovo pa boste tudi zaspali mnogo hitreje, kot bi sicer.

V čem je skrivnost višnjevega napitka?

Višnja spada med redke vrste sadja, ki vsebujejo melatonin. To je hormon, ki uravnava cikle budnosti in spanja. Tvori ga češarika, žleza v naših možganih. Zaradi različnih razlogov lahko prihaja do zmanjšane tvorbe, kar privede do težav s spanjem. Proizvodnja melatonina se med drugim zmanjšuje s starostjo, zato običajno z leti zaspimo čedalje težje. K temu pa seveda pripomorejo tudi različne skrbi, ki pridejo z odraslostjo.

Redno uživanje višnjevega soka je ena od najučinkovitejših rešitev za vse tiste, ki vas muči nespečnost. Dodatek vanilje pa poskrbi za še večjo učinkovitost. Vonj vanilje je namreč zelo pomirjajoč, zato vam bo pomagala, da zdrsnete v miren spanec. Znano je namreč, da si lahko tudi z aromaterapijo zelo učinkovito pomagamo pri težavah z nespečnostjo.


VEČ VSEBIN: