Pripravite si okusno pokovko

Kako s pomočjo česna, spiruline, kajenskega popra in kumine pripraviti zdravo zeleno pokovko?


Pokovka je dobila status nezdrave hrane predvsem zaradi načina, na katerega jo uživamo. Tista, ki jo kupimo v kinu, je pogosto pripravljena z nezdravimi in poceni olji, ki so polni nasičenih maščob, poleg tega je veliko preslana.

Pokovka

Pokovka brez dodatkov je zdrava

Sama pokovka je po drugi strani eden bolj zdravih prigrizkov, saj ne vsebuje skoraj nič maščob, poleg tega ne vsebuje sladkorja. Brez nezdravih dodatkov je pokovka dober vir prehranskih vlaknin, ki lahko zagotovijo številne koristi za naše zdravje, vključno z zniževanjem ravni holesterola in uravnavanjem krvnega sladkorja, blagodejno pa deluje tudi na našo prebavo.

Naredimo si okusno in zdravo pokovko

Pokovka torej ni nezdrava, nezdrava postane šele s tem, ko ji dodajamo okus. Za spremembo si torej naredimo zdravo zeleno pokovko. Spirulina je koristna za naše zdravje, je odličen vir prehranskih beljakovin, B vitaminov in železo, ki ga je v tej modrozeleni algi ogromno. Spirulina dokazano lajša mnoge zdravstvene probleme, vključno s sladkorno boleznijo, uravnavanjem holesterola, pomaga pri boleznih srca, odpravlja pa tudi utrujenost, anksioznost in depresijo.


Kajenski poper spodbuja izločanje prebavnih sokov in lajša prebavo, poleg tega odpravlja rane na želodcu. Dober je tudi proti bolečinam, ki jih zaradi vsebnosti spojine capsaicin uspešno blaži.

Za zeleno pokovko potrebujemo:

  • koruzo za pokovko brez dodane maščobe,
  • eno žlico spiruline v prahu,
  • eno čajno žličko česna v prahu,
  • ščepec kajenskega popra,
  • ščep himalajske soli.

Pokovko pripravimo na eni čajni žlički oljčnega olja, v posodi še vroče zmešamo z mešanico začimb, nato pa si jih brez slabe vesti privoščimo. Dober tek!