Preženimo utrujenost z vadbo

Če so včasih zdravniki utrujenost zanemarjali in jo zamenjevali s simptomom kakšne druge bolezni, danes temu ni več tako, saj jo postavljajo na prvo mesto med zdravstvenimi težavami. K njej prispeva način življenja, lahko pa gre tudi za pomanjkanje spanca, neprimerno prehrano, tudi debelost in alergije lahko pripomorejo k povečani utrujenosti. Verjetno se bo zdelo ironično, vendar je lahko tudi premalo gibanja vzrok za utrujenost.


Utrujenost

Aerobne vaje

Vsaj trikrat na teden si vzemite 30 minut za izvajanje aerobnih vaj. Te vam bodo pomagale ohranjati kondicijo in izgubiti odvečno težo, hkrati pa vas bodo napolnile z dodatno še kako potrebno energijo. Ljudje, ki redno vadijo, dokazano tudi precej bolje spijo.

Joga

Starodavne oblike vadbe, mednje štejemo jogo, pa tudi tai chi, omogočajo fizično aktivnost, hkrati pa gre tudi za način sproščanja. Joga vas bo znova poživila in vam vrnila življenjsko moč.

Sprehod

Če ste “cepljeni” proti športu, kot se navadno reče, si vzemite čas vsaj za 30-minutni sprehod. Napolnil vas bo z energijo, poleg tega se bo sčasoma izboljšala vaša kondicija. Gibati bi se morali vsak dan, če ne gre drugače, se namesto z avtom ali s kolesom v trgovino in po opravkih odpravite kar peš.