Poskrbite za telovadbo, vsaj 20 minut dnevno

Veliko vaj in razne telovadbe traja dlje kot 20 minut in več, kot bi morale. V samo dvajsetih minutah lahko prav tako intenzivno telovadite in naredite veliko učinkovitih vaj. Prav tako lahko tudi v dvajsetih minutah zagotovite telesu fizično kondicijo, kot če bi telovadili eno uro, le pravilno se morate vsega skupaj lotiti.


Telovadba

Delajte vaje za celo telo

Ne osredotočite se samo na eno mišično skupino, ker vam to vzame največ časa, ampak poizkusite izvajati vaje, kjer delajo vse mišične skupine. To so razni »jumping jack« poskoki, ki izgledajo tako da iz sonožnega položaja skačemo v razkoračen položaj s tem, da temu sledijo roke. Ko imamo noge skupaj, so tudi roke spodaj, iztegnjene ravno ob telesu. Poleg tega je ena izmed učinkovitih vaj za telo tudi »mountain climber«, nekakšno plezanje navkreber iz položaja sklec, kjer se oprti na roke pretvarjamo, da izvajamo sprint in noge, predvsem kolena potiskamo pod sebe. Zadnja primerna predstavljena vaja pa so vojaški poskoki, kjer zravnano stojimo s stopali v širini ramen. Iz tega položaja počepnemo, tako da roke postavimo na podlago spredaj in se nato odrinemo z nogami, tako da skočimo nazaj in se postavimo v položaj za sklece (tako kot prikazuje slika). Iz tega položaja skočimo nazaj v počep ter hitro skočimo nazaj v zravnan položaj.

Aerobika in vaje za moč

S predstavljenimi vajami, kjer se zadihate hkrati pa delate s težo vašega celega telesa, se boste hitro zadihali in že deset minut visoke intenzivnosti bo nadomestilo kakšno tridesetminutno vadbo. Med vadbo ne počivajte in telovadite toliko, kot zmorete.

Čas in moteči dejavniki

Če telovadba poteka v skupini, se lahko hitro zamotite s klepetom, če ste sami s telefonom ali čem drugim. Poskrbite, da se držite časa, ki ga namenite vadbi in se izogibajte tem dejavnikom ter bodite osredotočeni samo na vadbo. Tudi, če si privoščite pavzo, štejte, saj boste le tako občutili čas, ki mineva.


Kje telovaditi

Kje telovaditi je stvar, ki zadeva vsakega posameznika. Lahko greste v telovadnico, ven ali pa ste preprosto doma.V vsakem primeru je pomembno samo to, da si naredite načrt in se ga držite in se ne pustite motiti. Vnaprej si določite vaje, ki jih boste izvajalii, saj boste tako vse skupaj hitreje izvedli, ker vam ne bo potrebno razmišljati o naslednji vaji.