Po jutru se dan pozna: jutranje navade zadovoljnih ljudi

Jutranja rutina ima pomemben vpliv na vaše celodnevno počutje in delovanje. Začetek dneva v naglici in z obilico slabe volje zagotovo ne obeta nič dobrega. Vam je takšen scenarij predobro poznan? Odločitev, da spremenite potek svojih juter, bo zagotovo vnesla pozitivne spremembe v vaše življenje. Pomembno je, da se držite zastavljenih ritualov. Ponavljanje določenega vzorca vam bo dalo občutek varnosti in nadzora ter vas tako napolnilo s samozavestjo, ki jo potrebujete za nov, uspešen dan.


Jutranje navade

Pišite dnevnik

Verjetno imate občutek, da si za kaj takšnega zjutraj ne morete vzeti časa. A v resnici lahko temu opravilo namenite le nekaj minut. Pomembno je, da zberete svoje misli in se osredotočite na cilje, ki jih želite doseči. Dnevniški zapis vam lahko pri tem močno pomaga. Precej bolj običajno je pisanje dnevnika zvečer, vendar je jutranji zapis pravzaprav boljša ideja. Takrat, ko ste sveži in spočiti, se vam lahko utrnejo najboljše ideje. Pisanje dnevnika zjutraj pomeni, da imate na voljo še ves dan, da te ideje tudi realizirate. Dnevnik naj ne bo sestavljen zgolj iz obnavljanja dogodkov, ampak je pomembno predvsem to, da se osredotočite na svoje prihodnje načrte, želje in sanje. Ko boste imeli to zapisano črno na belem, bo pot do uresničitve zagotovo precej lažja. Zamislite si idealno različico sebe in izkoristite dan za to, da se ji čim bolj približate.

Vzemite si čas za telesno aktivnost

Prav tako kot umska aktivnost je pomembna tudi fizična. Jutranje razgibavanje bo poskrbelo, da spravite svoje telo v pogon. Tako boste precej manj utrujeni in razdražljivi, vaša delovna storilnost pa se bo povečala. Investicija vsaj 10 minut v osnovne telesne vaje se vam bo tako zagotovo obrestovala – vsekakor precej bolj od tiste ogromne skodelice kave. Zelo dobra izbira za jutranjo telovadbo je tudi joga, ki prepleta fizično in umsko sprostitev. Če z njo še nimate izkušenj, bi bilo morda za začetek smiselno razmisliti o tečaju, kjer boste usvojili osnovne gibe oziroma položaje, kasneje pa lahko z vadbo nadaljujete tudi samostojno.

Bodite hvaležni

Uspešni ljudje dnevno namenijo nekaj časa tudi razmisleku o tem, za kaj so hvaležni. Razumljivo je, da se v življenju dogaja marsikaj in da stvari ne potekajo vedno tako, kot ste si zamislili. Naše misli se pogosto ujamejo v stalno premlevanje stvari, ki nas mučijo, po drugi strani pa se precej redkeje spomnimo vsega tistega, kar nas razveseljuje in za kar smo lahko hvaležni. Osredotočanje na pozitivne stvari vam bo dala precej več energije za nove izzive. Tako boste imeli tudi več možnosti, da se uspešno lotite spreminjanja stvari, s katerimi niste zadovoljni. Seveda pa sposobnost, da smo hvaležni za dobro, ni nekaj, kar bi nam bilo enostavno podarjeno. Morda zavidate ljudem, ki so zmožni vsako situacijo obrniti v svojo korist, najti nekaj pozitivnega v še tako temnih trenutkih. Zavedati se morate, da so ti ljudje najverjetneje precej garali, da so dosegli to točko. A na srečo lahko tudi vi strenirate svoje misli, da se ne bodo več pretirano zaustavljale ob negativnih izkušnjah. Z redno jutranjo vajo, ki naj bo v osnovi predvsem razmislek o vsem, za kar ste hvaležni, boste zagotovo že kmalu opazili napredek.


*****************