Oh, spet ta zajtrk!

Veliko ljudi ne zajtrkuje. Večina od teh ne zajtrkuje zato, ker naj ne bi imela časa in volje. Kaj pa, če si pripravimo zajtrk en dan prej? Ali pa celo za cel teden vnaprej?

Jutranje navade so večinoma bolj razvade, saj ljudje živijo v lastnem mehurčku, sveto prepričani, da ne zmorejo več, kot naredijo. To pa žal ni res. Tokrat v članku ne bomo pridigali o novih aktivnostih, ki bi se jih lahko lotili zjutraj, temveč o aktivnostih, ki jih naredite že prejšnji večer, da imate naslednji dan lepše in bolj zdravo jutro.

zajtrk pita

Poiskali smo recept za odlično jutranjo pito, ki vas bo prebudila iz težkega spanca in nahranila z vsemi potrebnimi elementi.

Potrebujete 600 gramov dimljenega lososa, eno listnato testo (lahko ga kupite ali pa celo naredite sami iz pirine in ajdove moke), dve mozzarelli, dva jajca, sezam, baziliko. Listnato testo razporedite na mizo. Iz testa naredite štiri kvadratke. Na vsakega položite koščke lososa, rezino mozzarelle, dodajte baziliko in malo jajčka. Kvadrat razpolovite v trikotnik in združite kote tako, da dobite manjši zavitek. Postopek ponovite za vsak kos testa. Zavitke namažite s preostankom jajčka in čez posujte sezamovo seme. Pecite na 180 stopinj približno 20 minut.

Na enostaven način ste si pripravili zajtrk za štiri dni vnaprej, zato sedaj nimate več izgovorov, zakaj ne zajtrkujete. Vsak teden si lahko pripravite podobne zavitke, le da zamenjate sestavine. Skuta, kisla smetana, oreščki, zelenjava, stročnice, tuna in še kaj bi lahko nadomestilo lososa in mozzarello.

SHARE
Kaja Kovič
Nepoboljšljiva optimistka, ki ve, da se za boljši jutri začne delati že danes.