Neplodnost vse pogostejša pri ženskah in moških

Neplodnost je označena kot nezmožnost zanositve po enem letu nezaščitenih spolnih odnosov in mnogim parom je pogovor z zdravnikom izhod v sili. Potrebno je, da obiščete svojega zdravnika, da ugotovijo, kje pride do težav, saj gre za neplodnost lahko pri samo enem ali pri obeh partnerjih, težavo pa morate vedno reševati skupaj.


Neplodnost

Kaj lahko naredite sami?

Iskanje pravih živil za povečanje plodnosti je težje, kot bi si morda mislili, saj je določena živila dobro vnesti v dnevno prehrano, brez da bi se držali karšnihkoli diet. Kaj moramo jesti?

Cink za moške

Cink lahko zaužijete v obliki prehranskega dodatka, in sicer 30 mg na dan in pomagal vam bo izboljšati število semenčic. Ker pa ovira absorpcijo bakra v telesu, uživajte poleg cinka tudi 2 mg bakra na dan.

Vitamin D za ženske

Vitamin D je pomemben v vodi topen vitamin, ki omogoča proizvodnjo estrogena in sodeluje pri celični rasti. Vitamin D imajo ribe, losos, postrvi, tuna.


Vitamin A za ženske

Vitamin A je še eden v maščobi topen vitamin, ki izboljšuje vaše možnosti za spočetje otroka. Pomaga pri razvoju foliklov in izboljšanju tekočine materničnega vratu. Vsebujejo ga predvsem jajca, maslo, ribje olje, pa tudi rumena in zelena zelenjava, ki sicer vsebuje karotene, te telo počasi pretvori v vitamin A.

Vitamina C in E za moške

Vitamina pomagata zaščititi semenčice, saj ovirata delovanje prostih radikalov, škodljivih kisikovih molekul, ki poškodujejo celice po vsem telesu. Sončnično olje in olje pšeničnih kalčkov vsebujeta vitamin E, vitamin C pa črni ribez, kivi, jagode, limone in še kar nekaj živil.

Laneno olje za moške

Lanena semena pomagajo vzdrževati zdravje semenčic, poleg tega pa vsebujejo tudi veliko koristnih maščobnih kislin, ki poleg tega znižujejo raven holesterola v krvi in vas zaščitijo pred boleznimi srca.

SHARE
Lina Zalaznik
Novinarka in avtorica z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.