Navade, ki vam preprečujejo izgubiti odvečno težo

Obstaja veliko različnih razlogov, ki vam preprečujejo obdržati vaše telo v dobri formi. Nekateri posamezniki na žalost lahko jedo kar želijo celo življenje, brez da bi se zredili, medtem ko druge, drobne navade pri tem ovirajo. O pregrehah je bilo že veliko zapisanega, lahko pa vas zavedejo drobne malenkosti in pregrehe. Končajte s temi navadami in tudi vi poskrbite za zdravo in lepo telo.


kako izgubiti odvečno težo?

Preveč ste pod stresom

Anksioznost in stres imata slab vpliv na prebavni sistem. Ker stres poživi vaše telo, lahko nekateri posamezniki začnejo hrepeneti po hrani. Sem lahko uvrstimo tudi čustveno prenajedanje, kjer ljudje želijo zbežati pred občutki in se zato prenajedajo. Poskrbite za svoje psihično stanje in tudi jedli boste bolj zmerno.

Preskakovanje obrokov

Obrokov ni dobro preskakovati že zgolj zaradi tega, ker če enega preskočimo, smo pri naslednjem bolj lačni in več pojemo. Preskakovanje obrokov povzroči velika nihanja inzulina in glukoze, zaradi česar pridobimo na teži. Najbolje je imeti okoli 5 obrokov na dan, lahko imate tudi kakšnega manj, le da se tega držite in ne jeste po 8. uri.

Ste nočna ptica?

Če ste pozno v noč pokonci, lahko to povzroči nihanja hormonov v telesu, predvsem leptina in ghrelina. Naloga leptina je, da pošilja signale v telo o vašem zadovoljstvu, ghrelin pa aktivira lakoto. Spanje zaustavi nihanje teh hormonov. Zaradi teh nihanj ste tudi lačni pozno ponoči, zato stremite k temu, da si privoščite vsaj 7 ur spanca na dan in apetita boste imeli manj.


Preveč kofeina

Preveč kofeina lahko spodbudi proizvodnjo stresnega hormona kortizola, ki spodbuja presnovo sladkorja in maščob, pri tem telo proizvaja inzulin, posledično pa občutimo lakoto in željo po hrani, maščobe pa se začnejo nalagati okoli pasu in trebušnih notranjih organov.