Namesto krompirja specite rdečo peso

Bliža se poletje in vse več ljudi se odloča za raznorazne diete. Če ste se odločili, da se boste izogibali ogljikovim hidratom, hkrati pa vam manjka idej za nedeljsko kosilo, namesto krompirja v pečici za prilogo specite rdečo peso. Ta vsebuje tudi veliko vlaknin, ki so pri hujšanju nujne.


Pečena rdeča pesa

Rdeča pesa vpliva na povečanje kisika v krvi

Že naši stari starši so govorili, da je rdeča pesa dobra za kri in imeli so prav. Pesa je bogata s hranili, vsebuje obilico kalija, kalcija, fosforja, žvepla, joda, železa in bakra. Vsebuje tudi vitamine B1 in B2 ter C vitamin. Poleg tega vsebuje tudi učinkovino betamin, ki vpliva na povečanje kisika v krvi, zaradi česar je neprecenljiv pripomoček pri razstrupljanju telesa.

Potrebujemo:

  • 1 kg rdeče pese,
  • 2 žlici oljčnega olja,
  • mlado čebulo,
  • peteršilj,
  • sol in poper po okusu.

Rdečo peso olupimo in narežemo na kocke. Mlado čebulo z zelenimi deli vred nasekljamo. Vse skupaj v veliki posodi zmešamo z oljčnim oljem, nasekljanim peteršiljem in začinimo s soljo in poprom. Pečemo na 200 °C od 45 do 60 minut. Tako pripravljeno rdečo peso postrežemo kot prilogo namesto krompirja. Na enak način lahko pripravimo tudi pečen pastinak.


SHARE
Lina Zalaznik
Novinarka in avtorica z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.