Magnezij v motovilcu za zdravo srce

Motovilec je zelenjava, ki je dobesedno nasičena z magnezijem, v njem pa ne primanjkuje niti železa. Magnezij blagodejno vpliva na srce, železo pa skrbi za zadostno količino rdečih krvničk.


Sezona motovilca je jesen, uspeva pa tudi pozimi. Kakovostnega prepoznate po temno zeleni barvi. Motovilec, ki je rasel v rastlinjaku, pogosto obremenjujejo umetna gnojila in kemijska zaščitna sredstva. Če je le možno, kupite lokalno pridelanega, vzgojenega pri biološkem pridelovalcu.

Motovilec

Magnezij v motovilcu pomaga uravnavati količino kalcija v tkivih. Če je kalcija v tkivih preveč – še posebej v srčni mišici – lahko pride do poškodb tkiv. Magnezij zmanjšuje tveganje za srčno-žilne bolezni, kot sta angina pektoris in srčni infarkt.

Magnezij ščiti pred stresom

Če ste pogosto pod stresom, si privoščite skledo motovilca. Med vsemi rudninskimi snovmi prav magnezij namreč najbolje preprečuje stres. Imenujejo ga tudi mineral vitalnosti – to pa zato, ker vsebuje kar tristo različnih encimov.


Železo – odlično za ženske

Motovilec je bogat tudi z železom, ki ga rado primanjkuje ženskam ob močnih menstruacijah. Ta mineral skrbi za to, da telo tvori zadostno količino rdečih krvničk, kar je pomembno za preskrbo s kisikom in celično dihanje.

Motovilcu dodajte vitamin C in dobre maščobe

Priporočljivo je, da motovilec porabite isti dan, kot ste ga kupili, saj vsebnost koristnih snovi v njem sicer upade. Njegov učinek na zdravje boste še povečali, če ga boste uživali skupaj z živilom, bogatim z vitaminom C, kot je npr. limonin sok. Če ga kombinirate s hladno stiskanim oljem ali dobrimi maščobami, se bo povečal učinek karotina v njem. Priporočamo kombinacije s sončničnimi in bučnimi semeni ali pinjolami.

*****************