Končajte s prenajedanjem

Tri rezine čokoladne torte in potem slaba vest? Cela vrečka čipsa pred spanjem in spet kesanje? Preveliki obroki? Sram, slabo počutje in občutek napihnjenosti so znaki prenajedanja. V hrani je potrebno uživati brez krivde. Toda kaj storiti, ko ta vseeno visi nad nami in kadar se zavedamo, da se prenajedamo?


Prenajedanje

Jejte hrano, ki jo imate radi

Jejte hrano, ki jo imate radi, a seveda ne pic in sladkih kolačkov. Kljub temu si boste tudi to lahko privoščili brez slabe vesti, ko boste že znali uravnavati svojo količino obrokov in zaustaviti prenajedanje. Tudi zelenjave, ki ste jo sovražili celo otroštvo vam ni potrebno jesti, čeprav ima toliko zdravilnih učinkov. Jejte zdravo in okusno hrano, ki si jo pripravite po vaši željah. Pri izbiri hrane se je dobro osredotočiti na dobro telesno počutje ter biti pozoren na vpliv hrane na telo in na možnost slabe vesti po hranjenju.

Pravilo prvega grižljaja

Pomislite kako dober je prvi grižljaj vroče pice, ali svežega čokoladnega kolačka? Tisto veselje in sreča, ki velikokrat sproži mrmranje ugodja? Po nekaj grižljajih se okus privadi, telo sporoča, da ima dovolj, mi pa še kar jemo. Tu se moramo ustaviti. Je težko, pa vendar, ne jejte hrane samo zato, ker je. Moramo se znati ustaviti. Takšna dejanja zahtevajo veliko samodiscipline in gre za zavestne odločitve, ki smo jih hvaležni kasneje, namesto da se smilimo samemu sebi po obroku, zaradi prevelike količine zaužite hrane.

*****************