Ko imate slab dan …

Prešerno predpraznično razpoloženje ljudi napolni z veseljem, radostjo in velikodušnostjo, pa vendar je to tudi čas, ki zna biti nemalokrat močno stresen. No, ne glede na to, kateri letni čas je, se vsakomur kdaj zgodi, da ima slab dan. In to še zdaleč ni konec sveta, od vas pa je odvisno, ali boste pripravljeni slabo razpoloženje zamenjati s tistim nekoliko bolj veselim in pozitivnim. Vendar pa je ob tem treba poudariti, da je v prvi vrsti treba znati sprejeti tudi negativna občutja, jih predelati, šele nato jih lahko spremenite v pozitivna.


Slab dan

1. Distancirajte se od težave.

Najhitrejši in najbolj učinkovit način, kako poskrbeti za boljše razpoloženje, je, da se nekoliko distancirate od težave in tako zmanjšate notranjo napetost. Pojdite ven in se nadihajte svežega zraka, naužijte se sončnih žarkov in se dobro raztegnite.

2. Telovadite.

Odpravite se na tek ali pa kar doma naredite nekaj poživljajočih vaj. Tudi kolebnica je odličen vadbeni pripomoček, ki ga lahko odnesete kamorkoli. Gibanje samo po sebi stimulira kemikalije v možganih, kot sta dopamin in serotonin, ki poskrbita, da bomo bolj sproščeni in bolj prešerno razpoloženi.

3. Preberite poglavje svoje najljubše knjige.

Če imate polno glavo vsega, si vzemite nekaj minut in v roke vzemite katero od vam ljubih knjig. To, da se boste koncentrirali na pozitivno in na nekaj, kar vas zanima, se boste nekoliko oddaljili od svojih težav.


4. Z glasbo do boljšega razpoloženja.

Ni pomembno, ali gre za pomirjajočo glasbo, ki vas bo pomirila in v vas zbudila spomine, ali pa si boste zavrteli izbor svojih najljubših pesmi – dejstvo je, da glasba pozitivno vpliva na naše razpoloženje in nas naredi bolj pozorne.

5. Pokličite prijatelja.

Čeprav bo šlo le za čisto kratek klic, vam lahko pozitiven pogovor s prijateljem ali komerkoli od vaših bližnjih spet nariše nasmeh na obraz. Ko boste slišali glas nekoga, ki vam je blizu, bo to zagotovo pozitivno vplivalo na vaše razpoloženje. Prijatelji so resnično tisti, ki bogatijo naše življenje.

6. Privoščite si sproščujočo kopel.

Zelo pomembno je, da si znate vzeti čas zase. Sproščujoča dišeča kopel dela čudeže. Tako se boste popolnoma sprostili, si spraznili glavo in se vsaj za nekaj časa odklopili od težav.

7. Poskusite z meditacijo.

Številne raziskave potrjujejo pozitivne učinke meditacije na naše duševno počutje. Udobno se namestite in zaprite oči. Poskusite sprostiti čisto vse mišice. Nekajkrat globoko vdihnite in izdihnite in se tako poskusite čim bolj distancirati od svojih misli. Pustite, naj gredo vaše misli svojo pot. Ne trudite se jih kakorkoli omejevati.


8. Poiščite nekaj, kar vas nasmeje.

Pravijo, da je smeh pol zdravja, zato si oglejte zabaven film ali serijo, ki vam vedno nasmeje. Smeh nam pomaga, da se stres v našem telesu skoraj takoj zmanjša.

9. Svoje misli in občutke prelijte na papir.

Kaj vse vam roji po glavi? V roke vzemite svinčnik in papir ter pišite o vsem, kar vas tisti dan spravlja ob pamet, vas jezi ali žalosti. Pisanje vam bo pomagalo, da boste odkrili izvor svojih negativnih čustev. Morda boste presenečeni.

10. Spremenite pogled.

Občutki frustriranosti in jeze nam pogosto tako močno okupirajo misli, da na koncu tem težavam pripisujejo večjo težo, kot jo imajo v resnici. Vzemite si nekaj časa in razmislite, za kaj ste resnično hvaležni v življenju – ali gre za družino, dom, kariero? Včasih je treba le spremeniti pogled in vse težave bodo takoj manjše in manj pomembne.

SHARE