Kako shujšati pozimi?

V novo leto večina ljudi skoči visoko motiviranih in pripravljenih na nove diete, telovadbo in nasploh vse, kar bi preoblikovalo njihovo telo. Če želimo težo izgubljati pozimi, moramo paziti na izbor hrane, saj je le ta drugačen od poletnega izbora. Veliko smutijev, solat in ostale presne hrane je lahko v zimskih mesecih preveč za naše telo, saj taka hrana telesa ne ogreje. Naše telo je tudi prilagojeno mesecem, saj pozimi dobimo več maščobnih oblog, ki nas varujejo pred mrazom.


Hujšanje pozimi

Na kaj moramo biti pozorni?

JEJTE TOPLO HRANO

Ko zima ohladi vaše telo se bolje prileže topla juha, kot pa skleda solate. Osredotočite se na sezonsko hrano ter uporabljajte začimbe , ki vas segrejejo in dajo več energije.

JEJTE MAŠČOBO

Ali ste vedeli, da vaše telo potrebuje prave vrste maščob, ki pomagajo absorbirati pomembne hranilne snovi iz hrane. Prav zdrave maščobe pomagajo topiti vitamine A, D in E, ki so potrebni za zdrav živčni sistem. Izogibati se je potrebno samo hidrogeniranih maščob, ki se skrivajo v predelanih živilih. Avokado, losos, orehi, olive, mandlji, lanena semena, inčuni ter nerfainirano kokosovo olje je dobro vključiti v svojo vsakodnevno prehrano.

SPANJE JE POMEMBNO

Ko je vreme hladno in dan kratek se človeško telo vrne v naravno stanje, kar pomeni počasen metabolizem in več spanja. Predvsem je pomemben spanec v zgodnjih, temnih in večernih urah pred polnočjo. Prebuditi se je dobro zgodaj, da ujamete vsak sveži žarek sonca, če le lahko. Taka rutina bo ohranjala vaše dobro razpoloženje in kakovost vašega spanja bo boljša.