Kako pojesti manj kalorij?

Preprosti načini, ki vam bodo pomagali, da zmanjšate število zaužitih kalorij.


Kako pojesti manj kalorij

Jejte manj testenin

Ta nasvet velja predvsem, če se prehranjujete v restavracijah. Porcija testenin v lokalih je običajno kar dvakrat prevelika. Poleg tega je količina hrane, ki jo potrebujete, odvisna od spola, teže in aktivnosti, zato poskusite poslušati svoje telo in ne imejte slabe vesti, če niste popolnoma izpraznili krožnika.

Omejite količino popitih sladkih pijač

Če ste velik pivec sladkih pijač, poskusite s kozarcem ali dvema na dan manj. Sladke pijače so dokazano slabe za zdravje, še posebej, če jih pijete vsakodnevno in v velikih količinah. Poskusite sčasoma opustiti vsakodnevno pitje sladkih pijač.

Bodite pozorni na olje

Najbolje je, da si hrano pripravite sami, saj lahko tako nadzorujete količino in vrsto olja, uporabljenega pri kuhanju. Tudi če se prehranjujete v lokalih, se pozanimajte o tem, koliko in kakšna maščoba je uporabljena pri pripravi vaše jedi.


Jejte dovolj beljakovin

Beljakovine uravnavajo krvni sladkor. Če si že pri zajtrku privoščite nekaj beljakovin, boste preprečili nihanja sladkorja v krvi, ki povzročajo napade lakote in željo po sladkem.

Ne sladkajte čaja in kave

Premislite, koliko skodelic čaja in kave ste že popili ta teden. Sedaj pa seštejte prazne kalorije, če ste si sladkali vsako od njih. Tudi med ima kljub njegovim zdravilnim učinkom veliko energijsko vrednost. Bodi pozorni tudi pri ostalih dodatkih na kavi. Odpovejte se smetani, sladkim sirupom in posipom.

Izogibajte se kaloričnim solatnim prelivom

Če si naročite solato, boste zraven velikokrat dobili visoko kalorični preliv. Prosite raje za solato brez preliva in si jo začinite sami. Namesto kisa lahko uporabite kar limonin sok.

Tudi zdrava hrana je kalorična

Mnogi več pojedo, če menijo, da je hrana, ki jo imajo na krožniku, zdrav obrok. Tudi zdrava hrana lahko vsebuje veliko kalorij. Ne glede na to, kaj jeste, ne pojejte preveč, ampak toliko kot potrebujete.


Ne jejte pred televizorjem

Če jeste pred televizorjem si zelo povečate možnosti, da boste pojedli več kot potrebujete. Na hrano se mora telo osredotočiti, če ga zaposlimo z drugimi dražljaji hrane ne bo zaznalo, zato tudi ne bo dalo signala, da ste siti, in pojedli boste več kot sicer.

SHARE
Anja Kralj
Za vas spremlja dogodke in zgodbe iz sveta slavnih, pripravlja uporabne nasvete ter zanimive članke.