Kako izgubiti maščobo na trebuhu brez vadbe

Nekaterim ljudem se maščoba nabira predvsem okoli trebuha. Seveda je dobro, da telovadite in se gibate, saj je slednje izrednega pomena za vaš obstoj. Pa vendar, včasih enostavno nimamo volje in se h gibanju pripravimo šele med vikendi. Sedaj lahko nekaj koristnega za maščobo na trebuhu naredite že prej. Preberite si kako.


Maščobe okoli trebuha

Že dolgo je uveljavljeno prepričanje, da je zajtrk najpomembnejši obrok vašega dneva in temu je res tako. Pomembno je le, da jemo pravilno hrano, da zmanjšamo obseg našega pasu. Odgovor je preprost – jajca.

Med nami še vedno velja prepričanje, da imajo jajca veliko holesterola, a raziskave ne kažejo temu v prid, saj holesterol v hrani pri večini ne vpliva toliko na krvni holesterol v telesu.

Jajca so predvsem bogat vir beljakovin, antioksidantov in esencialnih maščob ter zaradi bogate vsebnosti hranil, zavirajo naš apetit. Toliko bolje je, če za zajtrk pojemo jajca in ne ogljikovih hidratov (kruh, kosmiči, …) čeprav bo morda vrednost enaka.


Zajtrk mora biti bogat z beljakovinami in jajce vsebuje povprečno okoli 6 gramov beljakovin ter okoli 78 kalorij. Najboljša izbira so kuhana jajca, če želite pojesti kalorično uravnotežen obrok z nizko vsebnostjo kalorij, pojejte eno jajce in eno jabolko (80 kalorij). S tako izbiro, ki bo varovala vaše zdravje, ne boste iskali nezdravih prigrizkov, ohranili sitost, čez čas pa ob zmanjšanju ogljikovih hidratov, tudi izgubili maščobne blazinice okoli trebuha.

*****************