Hrana za pomlajevanje

Pravilna prehrana nima pozitivnega učinka le na vašo postavo in počutje, ampak lahko z dobro izbranimi živili poskrbite tudi, da boste izgledali mlajše.


Hrana za pomlajevanje

Lubenica in paradižnik

Lubenica in paradižnik vsebujeta antioksidant likopen, ki jima daje značilno rdečo barvo. Likopen lahko pomaga pri zmanjševanju tveganja za kožne bolezni, saj naj bi varoval pred UV žarki. Poleti te dve živili tako predstavljata dodatno zaščito pred škodljivimi sončnimi žarki.

Granatno jabolko

Semena granatnega jabolka so polna antioksidantov. Predvsem vsebujejo veliko vitamina C, ki pomaga pri zaviranju nastanka gub in suhe kože.

Borovnice

Poskrbite za sijoč videz kože z borovnicami. Vsebujejo vitamina C in E, ki v paru poskrbita za izenačen ten kože in sta močna v boju proti prostim radikalom.


Jastog

Jastog vsebuje veliko cinka, ki zaradi svojih protivnetnih lastnosti lahko pomaga preprečevati mozolje in akne. Cink namreč spodbuja obnovo kožnih celic.

Orehi

Orehi so bogati z omega 3 maščobnimi kislinami in vitaminom E. Že pest orehov na dan bo pripomogla k mlajšemu videzu kože. V njih se skriva tudi baker. Pomanjkanje bakra naj bi bilo eden izmed razlogov za sivenje las.

Avokado

Avokado bo poskrbel, da bo vaša koža ohranjala navlaženost, zato bo mehkejša in prožnejša. Avokado namreč vsebuje oleinsko kislino, ki ima sposobnost zadrževanja vlage v koži.