Hrana za možgane

Pomagajte svojim možganom, da bodo bolj učinkoviti. Hiter tempo življenja, številni dregljaji, zasičenost z informacijami in številne obveznosti lahko povzročijo, da se težje osredotočimo na delo ali študij. Človeško telo zato včasih potrebuje malo pomoči, da se v kaotičnem vsakdanjiku lažje osredotoči na to, kar želite.


hrana za možgane

Ribe

Ribe so bogate z omega 3 maščobnimi kislinami, ki so ključna za zdravje vaših možganov. Te maščobe imajo neverjetno moč za možgane. Tisti, ki v svojo prehrano vključujejo veliko omega 3 maščob, imajo manjše tveganje za demenco in slabljenje spomina. Priporočljivo je, da jih jeste dvakrat na teden.

Kofein

Kofein lahko pripomore k večji pozornosti in zbranosti. Čeprav vam kofein ne bo čudežno povečal miselne sposobnosti, pa vam lahko da energijo. Najdete ga v kavi, čokoladi in energijskih pijačah. Njegovi učinki so sicer kratkoročni in če z njim pretiravate lahko postanete živčni in se počutite neprijetno.

Sladkor

Če bi radi v hipu povečali energijo, si lahko pomagate s sladkorjem. Vaši možgani ga bodo namreč najhitreje zaznali, zato lahko hitro učinkuje na pomnjene, razmišljanje in mentalno aktivnost. S sladkorjem ne pretiravajte, saj imajo prevelike količine slabe posledice za telo in počutje. Da si povečate raven sladkorja izberite sadje, ki vam bo dalo tudi vitamine in vlaknine.


Oreščki

Oreščki vsebujejo veliko vitamina E, ki ga povezujejo s preprečevanjem slabljenja spomina zaradi staranja.

Avokado in polnozrnati izdelki

Posebej možgani in srce so odvisni od pretoka krvi v telesu. Jedilnik, ki vsebuje veliko polnozrnatih izdelkov in avokada, pomaga zmanjševati slab holesterol, kar pomaga znižati možnost zamašitve žil. Zato se bo kri po vašem telesu lažje pretakala in nemoteno ter hitreje dovajala gorivo do vaših možganov.

*****************