Dnevne navade, ki vam prinesejo mir

Stres je povezan v večjim tveganjem za depresijo, anksioznost, bolezni srca. Nedavne raziskave so pokazale, da je stres na delovnem mestu bolj škodljiv za vaše zdravje, kot kajenje. Preberite si nekaj navad, ki vam bodo prinesle več mirnosti in manj stresa.


Dnevne navade

Nastavite si budilko prej

Znan pregovor ne pravi zastonj »po jutru se dan pozna«. Namesto, da svojo budilko desetkrat premaknete na »dremež«, se raje zbudite takrat, ko zvoni in takrat za kadar ste si že večer pred tem rekli, da boste vstali. Tako boste zjutraj imeli dovolj časa za jutranja opravila in rutino in vam tega ne bo potrebno početi v naglici.

Napišite si seznam opravil

Zjutraj ali večer pred tem, si napišite seznam opravil, ki si jih želite narediti. Tak pristop uredi duševni nered v urejen seznam in tako boste bolj produktivni pri svojem delu. Malo usmiljenja lahko imate do sebe, včasih si lahko zadamo preveč stvari, ki jih ne zmoremo opraviti naenkrat. Takrat lahko stvar prestavimo na jutri in se iz tega naučimo, da si naslednjič zadamo cilj, ki smo ga zmožni opraviti.

Pospravite si prostor

Albert Einstein je rekel, da imajo povprečneži red, geniji pa obvladujejo kaos. A če se spopadate z večjo količino stresa dnevno in se počutite zmedeno, je vseeno bolje če si prostor, kjer preživljate čas, vsaj delno uredite. Urejen prostor vam bo prinesel tudi urejene misli in mir, zato pospravite iz mize vsaj tiste stvari, ki so za v smeti, ostale pa si zložite.


Uredite si svoj prostor

Uredite si prostor, ki bo bil samo vaš in vam bo prinašal ugodje in veselje. Prostor, kjer lahko zaprete oči in se prepustite glasbi ali vonjem najljubše dišeče svečke. Ta prostor naj služi pobegu pred vsem, ko se pridete sprostiti in umiriti.

Izogibajte se socilanim medijem

Ne glejte v profil svojega socialnega omrežja in tam ne objavljajte stvari vsepovprek. Če boste s tem začeli, se boste borili s tem, da stvar zavestno in ažurno spremljate, kar pa vas potegne stran od razmišljanja o stvari, ki jo morate opraviti.