Dieta s testeninami, ki jo priporoča profesor Migliaccio

Do sedaj je veljalo mnenje, da je potrebno testenine črtati s seznama živil, ko se lotimo diete. Italijanski nutricist pa ni takega mnenja. Testenine je označil za super jed, ki vam lahko pomaga na poti do popolne postave.


Profesor Migliaccio pravi, da ima porcija testenin 400 kalorij in če z večerjo in zajtrkom zaužiješ 1100 kalorij, definitivno začneš zgubljati maščobe in kilograme. Profesor je zagovornik zdrave in uravnotežene prehrane, zato noče izločiti hidratov iz diete. Namenja jim celo 60% kalorij.

Dieta s testeninami

Zajtrk

Za zajtrk si vsak dan privoščite kozarec toplega mleka in kavo, ob tem pa pogrizljajte dva prepečenca. Ker po tako lahkem zajtrku hitro postanete lačni, posezite po enem sadju; bodisi banana, jabolko, breskev, dva kivija ali dve marelici.

Kosilo

Profesor Migliaccio za kosilo priporoča 80 gramov testenin z malo česna, žlico olivnega olja in nekaj pelatov. Testenine skuhamo, zgoraj navedene sestavine pa popečemo in dodamo malce parmezana.


Tako kosilo lahko zamenjate za testenine z lečo, čebulo in paradižnikom. 40 gramov testenin skuhajte do mehkega. Čebulo prepražite na olivnem olju, dodajte 150 gramov leče (iz konzerve ali kuhane), malo vode in narezan paradižnik. Omako kuhajte 15 minut in jo dodajte testeninam. Na koncu dodajte parmezan.

Tisti, ki imate radi artičoke, si omislite omako iz slastnih artičok in mali paradižnikov, vse skupaj popečeno na maslu in olivnem olju. Omaki lahko dodate tudi malo konjaka, saj bo poudaril okus.

Če vam manjka mesnih omak, ne skrbite, saj lahko naredite tudi testenine s 40 grami mesa v raguju ali pa testeninam dodate tuno in česen. Če imate radi morske sadeže, pa dodajte v omako le-te. Drugi predlogi so tudi testenine z brokolijem in paradižnikom, s cvetačo, s šparglji in podobno.

Večerja

Za večerjo si popecite 120 gramov piščančjega ali mletega mesa, eno bučko in rezino kruha. Drug dan posezite po 150 gramov lososa z zelenjavo.  Če nimate volje kuhati, pa si omislite konzervo tune ali file skuše. Ljubitelji mlečnih izdelkov pa posezite po 80 gramih sira, skute, kisle smetane. Zvečer lahko pojeste tudi dva jajca z veliko skledo solate in koščkom kruha.


VEČ VSEBIN: