Cvetačni pire namesto krompirja

Če se izogibate krompirju zaradi diet ali visokega glikemičnega indeksa, je cvetačni pire lahko zdrava in priljubljena jed. Čisto preprosto lahko naredite jed, ki bo teknila prav vsem, najboljše pa je to, da pire izgleda kot čisto pravi krompirjev pire.


Cvetačni pire

Zakaj cvetača?

Cvetačo uvrščamo v družino križnic, kamor spadajo tudi brokoli, brstični ohrovt in zelje. Cvetača je zelenjava, bogata z vitamini, predvsem vitaminom C in ostalimi hranilnimi snovmi. Porcija cvetače, približo 100 g oskrbi telo s 77% dnevnega priporočenega odmerka vitamina C. Poleg vsega vsebuje žveplove spojine in pomembne antioksidante, ki varujejo telo pred prostimi radikali in različnimi vrstami raka in pomaga pri boljši prebavi hrane.

Kako ga pripravimo?

Sestavine:

  • 2 glavi cvetače, narezane na večje kose
  • 2 žlici oljčnega olja ali masla
  • ½ himalajske soli

Navodila za pripravo:


Na pari ali v vodi skuhamo cvetačo, dokler ni mehka, kar lahko poizkusimo z vilicami. V multipraktiku zmeljemo vse sestavine in jih položimo v pekač ter vse skupaj pečemo 20 minut na 200 stopinj.

Tako, cvetačni pire je pripravljen, zraven se poda pražen piščanec ali puran, če se izogibate mesu pa si naredite pečeno zelenjavo. Dober tek!

VEČ VSEBIN: