Nadzorujte anksioznost, da ne bo anksioznost nadzorovala vas

Če se pogosto srečujete s stresom in anksioznostjo, potem je morda skrajni čas, da se tem težavam zoperstavite. Tako se boste notranje osvobodili in poskrbeli za večjo kakovost svojega življenja.


Nehajte se primerjati z drugimi.

Ko se primerjate z drugimi, zanikate svoje močne točke. Zavedajte se, da čisto vsak stopa po svoji poti. Čisto vsak od nas v sebi nosi svojo zgodbo. Če mislite, da je drugim lepše ali da imajo več od vas, se ustavite in se vprašajte, ali resnično poznate celotno njihovo zgodbo.

Sami sebi bodite merilo. Osredotočajte se nase ter se vsak dan po svojih najboljših močeh potrudite, da boste postali najboljša verzija sebe. Razmislite o tem, kaj pri sebi želite spremeniti, kaj je tisto, kar želite izboljšati. Nato pa pojdite v akcijo.


Anksioznost

Ne zanemarite hvaležnosti.

Veliko lahko poslušamo o hvaležnosti in včasih se nam govoričenje o tem zdi že kar nekako obrabljeno. Pa vendar je hvaležnost prava pot do bolj zadovoljnega in srečnejšega življenja. Ko se osredotočamo na to, kar imamo, namesto na tisto, česar nimamo ter si vzamemo čas za to, da razmislimo o vseh lepih stvareh v našem življenju, se preprosto takoj počutimo bolje. S treningom hvaležnosti krepimo zavest o tem, da je naše življenje pravzaprav polno lepih stvari, zato se lažje veselimo vsakega novega dne.

Ne trudite se ugajati vsem, hkrati pa žrtvovati svoje želje in potrebe.

Čisto nič sebično ni, če jasno postavite meje in ob pravem trenutku rečete ne ter daste prednost stvarem, ki si jih resnično želite. Če ves čas zanemarjate sebe in se trudite ugajati le potrebam drugih, se boste slej ko prej notranje popolnoma izpraznili. Kdaj ste nazadnje počeli nekaj, v čemer ste resnično uživali? Vaše potrebe in želje so zelo pomembne, nikar jih ne zanemarjajte.


Pozabite na popolnost.

Pomembno je, da se v življenju znate osredotočiti na stvari, ki so resnično pomembne in res nekaj štejejo ter ne izgubljate časa in dragocene energije v nepomembnih podrobnostih. Če se ves čas trudite, da bi bilo vse popolno, boste morali, če boste želeli normalno živeti, sprejeti tudi dejstvo, da stvari včasih preprosto ne gredo tako, kot bi si želeli. Nikar se ne obremenjujte preveč s stvarmi, ki gredo lahko narobe, ampak raje uživajte v življenju. Tudi če kdaj pa kdaj pridejo kakšni bolj oblačni dnevi.

Pišite dnevnik.

Številne raziskave so pokazale, da izlivanje misli in čustev na papir izjemno pozitivno vpliva na naše počutje. Zatorej, začnite pisati – četudi vaš zapis na videz ne bo imel ne repa ne glave. Ne omejujte svojih misli, ampak jim pustite, da preprosto tečejo. Papir in svinčnik imata resnično zelo močno terapevtsko vlogo. Ne obsojata vas in vam dovolita, da izrazite čisto vse, kar vam leži na duši.


Gibajte se.

Gibanje dokazano pozitivno vpliva na naše počutje in razpoloženje. Ko se gibamo, se sproščajo endorfini, poleg tega pa šport pozitivno vpliva tudi na našo mentalno ostrino. Če vaše razpoloženje usmerja anksioznost, poskusite z redno telesno dejavnostjo. Ko se boste dobro prepotili in zadihali, se boste zagotovo takoj počutili bolje. Poleg tega boste vedeli, da ste tako resnično naredili nekaj zase, zaradi česar bo občutek notranje izpolnjenosti še toliko večji.

Ne zapirajte se vase, pojdite med ljudi.

Če se soočate z anksioznostjo, imate morda tudi težave z vključevanjem v družbo. Morda vam je v družbi ljudi neprijetno, vendar je najslabše, kar lahko naredite, to, da se zaprete vase in se popolnoma izolirate od drugih ljudi. Izolacija lahko še dodatno poslabša (že tako slabo) razpoloženje. Dobite se s prijateljem, pokličite družino ali se le preprosto nasmehnite neznancu na ulici. Pomembno je, da se povezujete z ljudmi.

SHARE