8 živil, ki zmanjšujejo vnetje v telesu

Dokazano je, da je vnetje v telesu povezano z debelostjo in številnimi boleznimi. S pravilno izbiro živil, ki delujejo protivnetno, lahko pripomoremo k izgubi teže, zmanjšamo vnetje v telesu in pospešimo proces razstrupljanja.


Veliko ljudi začenja dan s toplo skodelico kave, ki jim da energijo za nadaljnje aktivnosti. Skodelica kave pa je še veliko več kot to – nedavna študija je pokazala, da kava pomaga tudi pri razstrupljanju jeter. Poleg tega je kofein naravna rešitev za hitrejši metabolizem in kurjenje maščob.

kurkuma zmanjšuje vnetja v telesu
Kurkuma je najbolj zanan začimba, ki zmanjšuje vnetja v telesu

Maščoba in limone

Maščobne obloge, ki jih »prenašamo« naokrog, marsikdaj sploh niso maščobe, ampak vnetje. Pri tem si lahko pomagamo z limonino vodo, ki ima protivnetne lastnosti in nas hkrati hidrira ter odpravlja napihnjenost. Študije kažejo, da lahko redno pitje limonine vode zniža telesno težo in prepreči pridobivanje novih kilogramov.

Zdrav napitek kefir

Dokazano je, da kefir spremeni način, kako telo presnavlja hrano. Ta učinkovit naravni probiotik pomaga pri napihnjenosti in težavah z iztrebljanjem.


Ne pozabite na zelenjavo

Zelena listnata zelenjava je bogat vir vitaminov A, C in K ter folata. Deluje proti staranju in proti vnetjem v telesu. Če spijemo en zelen smoothie na dan, bomo nahranili celice z vsemi potrebnimi mikrohranili, ki so potrebna za pravilno delovanje organizma.

Čudežna moč začimb

Strokovnjaki so enotnega mnenja, da kurkuma zmanjšuje otekanje in vnetje sklepov, kar je še posebej dobrodošlo po telovadbi. Poleg tega spodbuja hujšanje, deluje proti raku, Alzheimerjevi in srčno-žilnim boleznim. Dodajte ščepec kurkume v prahu v juho, solato, čaj ali jo zmešajte z rižem – omejitev je samo vaša domišljija.

Naj iz kuhinje zadiši po juhici

Večkrat si za kosilo ali večerjo privoščite domačo zelenjavno juho, ki je pravo »skladišče« beljakovin in kompleksnih ogljikovih hidratov. Med vrenjem se bodo iz zelenjave sprostile zdravju koristne kemikalije.

Dodajte hrani več zdravih maščob, kot je npr. izjemno zdravo kokosovo olje. Ker je zelo dobrega okusa, si boste manjkrat zaželeli sladkarije.


In ko si zaželite nekaj sladkega, je tu temna čokolada. Poleg tega, da bo uspešno potešila vašo željo po sladkem, bo pomagala uravnati tudi krvni pritisk in izboljšala cirkulacijo. Temna čokolada znižuje tveganje za srčno-žilne bolezni, telo oskrbi z zelo močnimi antioksidanti in ugodno deluje na prebavo.

*****************