5 superživil za izgubo odvečnih kilogramov

Superživila so pomembna za zdravje kosti, pomagajo preprečevati nastanek kroničnih bolezni, izboljšujejo vid in kognitivne funkcije ter – pomagajo pri hujšanju. Predstavljamo vam 5 superživil, ki so odlične za hujšanje in jih morate vsekakor vključiti v svoj jedilnik.


Črni fižol

Pest črnega fižola vsebuje približno 15 gramov izjemno zdravih beljakovin. Za razliko od npr. rdečega mesa in drugih virov beljakovin ta fižol ne vsebuje nasičenih maščob.

Črni fižol

Oves

Oves je poln beljakovin, ki so zelo hranljive in nas oskrbijo z energijo za cel dan. Zjutraj si privoščite ovseno kašo, ki bo pospešila vaš metabolizem in s tem izgorevanje maščob.

Avokado

Avokado vsebuje zelo zdrave maščobe, npr. oleinske maščobne kisline, ki pripomorejo k povečanemu občutku sitosti. Privoščite si četrtino ali polovico tega sadeža – odvisno od njegove velikosti. Ta kremasti sadež je izjemno bogat tudi z vlakninami, ki zavirajo lakoto, in beljakovinami, ki pomagajo pri hujšanju.


Brokoli

Kuhan ali surov – ta predstavnik zelenjave je zdrav v vseh oblikah. Ima protirakave lastnosti, zelo dobro pa se obnese tudi pri hujšanju, zato ga vsekakor vključite v svojo dieto.

Grenivka

Tudi če se ne držite posebne diete, grenivka ne sme manjkati v vašem jedilniku: pred vsakim obrokom pojejte polovico tega sadeža (ali spijte njen stisnjen sok) in opazujte, kako kilogrami kopnijo. Grenivka pripomore k nižji ravni sladkorja v krvi in je dober vir beljakovin. Ker 90 % grenivke predstavlja voda, bo tudi odlično zapolnil želodec in še dodatno pripomogel k občutkom sitosti.