5 slabih navad, ki ovirajo vašo vadbo

Včasih nam telesna vadba enostavno ne gre od rok ali nog. Smo si morda zastavili prenaporen program, smo morda preveč siti ali pa preveč lačni? Preberite si, kaj največkrat ovira vašo vadbo.


Vadba

PREVEČ HRANE PRED VADBO

Hrana pred treningom nam sicer da energijo, vendar če smo pred vadbo lačni, lahko pojemo preveč, zato nam je med vadbo lahko slabo. Če ste lačni, je nekaj malega dobro pojesti 45 minut pred vadbo. Za malica naj bo sadje, oreščki ali pa grški jogurt.

PREVEČ POČITKA MED VAJAMI

Med vadbo ni dobro klepetati ali uporabljati telefona. Dolgi premori med vajami vam poberejo energijo, vse skupaj pa se lahko zavleče in vadba tako ni učinkovita.

VADBA BREZ NAČRTA

Jasno si zastavite cilj ter kako boste do tega prišli. Osredotočite se na mišice, ki jih želite izklesati ter na vaje, ki jih želite delati ter si naredite načrt. Če imate dovolj izkušenj, si ga lahko naredite sami, v nasprotnem primeru pa o tem povprašajte kakšnega trenerja.


PIJETE PREVEČ VODE

Med vadbo pijte po požirkih, 10 minut pred vadbo pa največ dva kozarca vode, saj ima preveč vode lahko enak učinek, kot preveč hrane, in sicer slabost.

SE NE RAZTEZATE

Če se ne raztezate, vaše mišice lahko otrdijo. Raziskave kažejo, da raztezanje pomaga pri okrevanju mišic.

SHARE
Lina Zalaznik
Novinarka in avtorica z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.