4 navade, ki vas bodo osrečile in dvignile odpornost

Prihaja zima, in z njo čas, ko se je dobro osredotočiti na uravnoteženje telesa. Preberite si nekaj preprostih korakov, ki jih lahko sprejmete v prihajajočih tednih in pripravite svoje telo na zimo in se borite proti boleznim in prehladom, hkrati pa ne pozabite ostati srečni.


masaža stopal

ZMASIRAJTE SI STOPALA

Že tako je znano, da so točke do vseh pomembnih organov v našem telesu, prav v stopalih. Redno si masirajte stopala in tako pospešite prekrvavitev. Uporabite sezamovo olje, lahko pa tudi kakšno kremo za stopala. Ne samo, da si boste podplate ogreli, okrepili boste tudi imunski sistem.

VEČ SPANJA

Dnevi niso krajši brez razloga, pozimi potrebujemo več spanja. Tudi živali in rastline potrebujejo jeseni in pozimi več počitka. Dobro je, da si privoščimo vsaj 7 do 9 ur spanja.

ZELIŠČA NAS OGREJEJO

Za dnevno uporabo se priporoča začimbe poper, kardamom, ingver, hren, cimet in česen, ki jih lahko dodate kar svojim obrokom. Pogrejete pa se lahko tudi z raznimi čaji, posebej dober in priporočljiv je ingverjev.


DODATEK VITAMINA D

Jeseni in pozimi vaše telo ne dobi dovolj sončne svetlobe, tako da se raven vitamina D zmanjša. Priporočljivo je uživati lososa, jajca, korenje, riž in pomaranče.

SHARE
Lina Zalaznik
Novinarka in avtorica z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.