Brokoli krepi kosti

Glede na najnovejša znanstvena odkritja prehrana bogata z vitaminom K, kamor sodi vsa listnata zelenjava od špinače do brokolija, žitarice in rastlinska olja, krepijo kosti, kar je zelo pomembno za ženske po menopavzi.

brokoliRaziskava škotske univerze v Aberdeeenu, v kateri so sodelovale ženske med 49. in 54. letom, je pokazala nedvomno povezavo med večjo količino vitamina K v organizmu in večjo količino mineralov v kosteh. Neka druga raziskava pa je pokazala, da so imele ženske, ki so redno uživale vitamina K in D ter kalcij, manj težav s kostmi oziroma se je povečala njihova mineralna gostota. Raziskovalci so prepričani, da je bolj kot uživanje prehranskih dopolnil in vitaminskih dodatkov koristna vsakodnevna prehrana, ki vsebuje omenjena živila.







1 Komentar

Pusti sporočilo

Morate biti prijavljeni, če želite komentirati.